Blogger Templates

sing together

Saturday 13 July 2013

its hurts.. deep inside

(this are my stitches scar)
assalamualaikum.. hello there..
huhu new entri.. 
i got 2 stitch at my finger.. its sucks..  sakit bukan kepalang dah la malang ditimpa tangga .(hurts T.T) actually it is an unaccidential case. well korg tau... aku ni bukanla org yg sabar but, benda ni jadi memang x senganja. Sekarang tangan aku da   hodoh...(yukss)

Bukan tu jer.. aku kena berpantang! (omgggg!!!) freaky... telur,udang ikan &etc. Tahux betapa peritnye... mandi x boleh bg tempat luka kena air, nk menulis pun susah tahu x.. sakitnye... ohhhh (masya-Allah)  hanya Allah yang tahu.

haha itu cerita 19/6, sekarang nk bagi thu, finally the stitches are gone.(yeay ^_^) ptg td (25/6) aku g klinik untuk bukak jahitan tu.. tp still the same... my hand is ugly... uarghhh tp nk buat mcm mane... dan nk jadi pasrahkan saje...

ermm ok.. n thats all for today lain kali aku update agy, btw my result for first semester is 5A4B.. including my A-,A,B+,B-and B, and the most surprising, math aq dapat B (alhamdulillah) ape agy gonna catch up nak wat yang terbaik utk semester 2 (doakan ok)
ok la thats all bye-II jumpe lagi nanti... byeyeom

No comments:

Post a Comment