Blogger Templates

sing together

Monday 24 November 2014

cerita sepanjang 2014 :)



Assalamualaikummmm.. hi long time no see.. hi leo.. even blog ni xdew org nk bace.. buttttt blog ni pun mcm dairy aku jugak... now.. status aku ialah "TAKEN" ahaahah terkejut x? mesti terkejutkan.. ermmm he's the one i love.. butttttt ....
baru-II ni adew sikit prob la dengan dye... then 1 hari suntuk dye x call or mcj.. n call aku pun dye x angkt... sedihh kan?? hahah Capital R ermmmm btw.. sekarang udah libur lorhhh.. ahahaha lagi mau apa ya?? gak ada ativitas yang menarik ni..  :( nk kerja pun cam xde jerrrr...
goodnews.. aku ngan dye dah okey.. sebelum cuti baru ni.. Alhamdulillah... siapa sangka kan??  times change people kan? ahahaha.. n another goodnews ialah.... aku ngan mr. Annoying  aku tu da boleh bergurau.. biasa-II lahhh.. ermm yang tu pun xsangka jugak.. sapa nak tahu.. dye akan okey cmtu.. kan??? ermm so far aku okey jer.. still bawak diri macam dulu.. ahahah biasalah people come and go cm tuuu jerr.. sedih memang sedih la... ermmm macam adew persamaan antara "kiteorg" but ! aku takut apew yang kawan-II selalu cakap tu jadi kenyataan..
ermm Mr. Annoying aku dapat title "man of the night" mase dinner hari tuuuu heheheh ermm not bad.. org fame kan??
memang adew chance laaa..
hurmm tu pasal my classmates .. macam mne ekk utk thun depan.. mcm takut jerrrr ahahah hope dapat jadi yg lebih kuat dari sekarang.. heh kelemahan aku satu jerr cepat kesian.. dengan kawan-II aku sanggup berhabis.. but utk aku.. cukup la apew yg adew.. senyuman  dan ketawa mereka adalah hiasan dan kegembiraan aku... even aku tahu kawan-II banyak yang x suka aku.. tapi.. biarkan laa hey.. dengan cikgu-II pun aku okey.. cukup sekadar ape yang aku adew sekarang.. itu dah jauh lebih baik daripada ape yg aku perlukan..

ermm rindu suasana dorm yang bising.. admit even diorang agak merungsingkan.. tapi itu lah hiburan aku...  utk kawan-ii yang lain.. hope korang hepi always.. xnak la adew tangisan kecuali tangisan kegembiraan.. walaupun korang xsuke aku.. aku nk korang tahu.. kawan-II adalah keluarga.. ermm aku tahu korang x suke aku maybe peribadi aku or sikap aku.. but its okay.. nobody perfect.. tu jer kut.. banyak kalau nak diingat nanty hujan pulak aku kat depan lappy nie.. sedih bukan kepalang.. heheh next post kite jumpe lagi keyhhh.. byeyeom chupchupchupchup1000x  sayang korang semua.. jgn lupe aku okey... senyuman ubat kepada segala masalah.. solat adalah senjatanya 

No comments:

Post a Comment