Blogger Templates

sing together

Thursday 17 January 2013

Last post

Assalamualaikum,
hello there, apa khabar? Fierul sihat jer.. (>.<)
ermm ni entri last sebelum Fierul pergi asrama. Banyak benda dah jadi sebelum ni. Tapi Fierul mengaku salah tu dari diri Fierul sendiri jadi redha jer la.

 Beberapa hari sebelum Fierul selesaikan semua urusan kemasukan Fierul ke asrama selesai, Fierul ada selisih faham dengan ayah Fierul.
Sebelum ni Fierul ada cerita pasal Mr. teddy dan jugak ayah Fierul yang tak bagi Fierul pergi asrama. Rupa-II nya memang betul ayah Fierul tak bagi,dia tak suka Fierul masuk asrama.

Sedih nya berselisih faham dengan ayah, ayah tak tegur Fierul pun tak tegur ayah, masing-II keras kepala. Fierul sedih kalau dari dulu cakap dia tak bagi Fierul masuk asrama, seriously.. I mean Sumpah!!! Fierul takkan mohon masuk asrama. Disebabkan hal tu, ayah rampas balik handphone yang dia bagi dekat Fierul, netbook pun dia ambik , Fierul tengok netbook tu ayah rosakkan depan mata Fierul, aduh sakitnya.

Seriously, could everyone imagine? bile something yang korang sayang kena rampas, then di rosakkan depan mata korang, apa korang rasa? Mesti sakit kan?
Just imagine, handphone kena rampas, sim card tu ayah potong depan mata, weiyh seriously sakit!!!!!!

Oleh sebab tu, Fierul da tak dibenarkan on9,hubungan Fierul dengan Mr. teddy pun jadi renggang , susah..mak mintak fierul untuk lupakan Mr. teddy , hummm sedihh, sakitnya hati ni. Hubungan dengan Mr. teddy dah nak masuk 8 bulan ermm, dah lebih dah pun Fierul sendiri tak ingat. Mustahil lah Fierul dapat lupakan Mr. teddy dengan sekelip mata.

Kenal seseorang itu senang, dalam sekelip mata boleh kenal seseorang, sayang pada seseorang pun senang, dalam beberapa minit kita boleh sayang, untuk jatuh cinta juga senang hanya dalam beberapa jam dah boleh jatuh cinta pada seseorang, tetapi!!! Untuk melupakan seseorang yang kita sayang itu memerlukan lebih dari 1 tahun baru dapat lupakan itu pun kalau boleh, kalau hati dah sayang memang susah untuk lupakan dia.

Jadi, Fierul sekarang dah tak berhubung langsung dengan Mr. teddy, so i'm alone now. Tapi tak bermakna Fierul dengan Mr. teddy da putus, kami still cuma buat masa ni kami dah tak berhubung, untuk memudahkan masalah ni.

Jadi sampai sini saja la, Fierul dah tak larat nak tulis nak rehat kejap dah tak ada idea, korang yang banca entri ni boleh tinggalkan komen kat kotak komen,rajin-II la follow blog ni,dan doakan Fierul selamat dah berjaya, serta semoga masalah Fierul boleh selesai.

Assalamualaikum.
byeyeom >.<

No comments:

Post a Comment